Gdzie mogę sprawdzić tabelę rozmiarów i wskazówki dotyczące pielęgnacji?

Gdzie mogę sprawdzić tabelę rozmiarów i wskazówki dotyczące pielęgnacji?

Tabela rozmiarów oraz wskazówki dotyczące pielęgnacji znajdują się na stronie każdego produktu. Korzystając z tabeli rozmiarów, wybierz odpowiednią kategorię i płeć, aby znaleźć potrzebne informacje.

Obserwuj nasze media społecznościowe, aby dowiedzieć się o nowych produktach jako pierwszy.


Jak mogę zresetować hasło do mojego konta?

Jak mogę zresetować hasło do mojego konta?

W celu zresetowania hasła przejdź do ekranu logowania i wybierz Zapomniałem hasła, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami resetowania hasła za pomocą poczty e-mail. Po wykonaniu wszystkich kroków otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o utworzenie nowego hasła i ponowne zalogowanie.

Mam problem z zalogowaniem się

Mam problem z zalogowaniem się

Jeśli masz problemy z zalogowaniem się, upewnij się, że CAPS LOCK jest wyłączony. Sprawdź czy wpisujesz swój e-mail i hasło dokładnie tak, jak podczas rejestracji. Niektóre urządzenia mogą automatycznie zamieniać pierwszą literę adresu e-mail na wielką, dlatego przed zalogowaniem upewnij się, że zmieniłeś literę na małą.


Jeśli hasło nie zostanie zaakceptowane, może być konieczne zresetowanie go. Aby to zrobić, kliknij “Nie pamiętam hasła” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby umożliwić nam przesłanie Ci nowego hasła.


Jeśli nadal występują problemy z zalogowaniem się, być może nie założyłeś konta podczas składania pierwszego zamówienia. Możesz sprawdzić, czy posiadasz konto, korzystając z opcji “Zarejestruj się” na naszej stronie internetowej. Jeśli nie posiadasz konta, możesz je utworzyć.


W przypadku dalszych problemów z logowaniem skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które chętnie pomoże Ci w ich rozwiązaniu. 

Mam problem z dodaniem produktu do koszyka/płatnością

Mam problem z dodaniem produktu do koszyka/płatnością

Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i usunąć wszystkie pliki cookie na urządzeniu.


Jeśli problemy nadal występują, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które z przyjemnością Ci pomoże.

Gdzie znajdę najbliższy sklep?

Gdzie znajdę najbliższy sklep?

Żeby znaleźć najbliższy sklep, kliknij TUTAJ

Zrezygnuj z otrzymywania e-maili

Zrezygnuj z otrzymywania e-maili

Możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w link “zrezygnuj”, znajdujący się na dole każdej z naszych wiadomości. 


Mogą minąć 72 godziny zanim usługa zostanie dezaktywowana.


Jeśli nie masz dostępu do żadnej z naszych wiadomości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, które z chęcią pomoże Ci w wypisaniu się z listy mailingowej.

Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 12 681 84 33, mailowo pod adresem info@jdsports.pl, chat lub poprzez media społecznościowe. Odwiedź naszą stronę kontaktową TUTAJ

Jakie są metody płatności?

Jakie są metody płatności?

Zamówienie w JD Sports możesz opłacić, wybierając jedną z szybkich i bezpiecznych metod:

  • BLIK - Aby opłacić zamówienie, wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Twojego banku.
  • Przelewy24 - Usługa przekierowuje na stronę Przelewy24. Swoje zamówienie możesz opłacić, wybierając jedną z dostępnych metod: kartę płatniczą, szybki przelew, Google Pay lub Visa Checkout.
  • PayPal - Zamówienie możesz opłacić po zalogowaniu na konto PayPal, do którego podpięta jest Twoja karta płatnicza lub rachunek bankowy.

    Klarna - Po złożeniu zamówienia, na jego opłacenie masz 30 dni. Po tym czasie płacisz tylko za te rzeczy, które zdecydujesz się zatrzymać w szafie. Możesz zrobić to przy pomocy karty płatniczej, poprzez aplikację mobilną lub stronę internetową. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://jdsports.pl/klarna

  • PayPo - Usługa umożliwia odroczyć płatność za zamówienie – kup teraz, zapłać później. Na opłacenie lub zwrot zamówienia masz 30 dni. Płatności możesz dokonać przez aplikację mobilną lub potwierdzając transakcję kodem SMS.
  • Płatność przy odbiorze - Za przesyłkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze zamówienia. Opłata za płatność przy odbiorze wynosi 2,90 zł.