Gdzie mogę sprawdzić tabelę rozmiarów i wskazówki dotyczące pielęgnacji?
Gdzie mogę sprawdzić tabelę rozmiarów i wskazówki dotyczące pielęgnacji?
Jak mogę zresetować hasło do mojego konta?
Jak mogę zresetować hasło do mojego konta?
W celu zresetowania hasła przejdź do ekranu logowania i wybierz Zapomniałem hasła, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami resetowania hasła za pomocą poczty e-mail. Po wykonaniu wszystkich kroków otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o utworzenie nowego hasła i ponowne zalogowanie.
Mam problem z zalogowaniem się
Mam problem z zalogowaniem się
Jeśli masz problemy z zalogowaniem się, upewnij się, że CAPS LOCK jest wyłączony. Sprawdź czy wpisujesz swój e-mail i hasło dokładnie tak, jak podczas rejestracji. Niektóre urządzenia mogą automatycznie zamieniać pierwszą literę adresu e-mail na wielką, dlatego przed zalogowaniem upewnij się, że zmieniłeś literę na małą.
Jeśli hasło nie zostanie zaakceptowane, może być konieczne zresetowanie go. Aby to zrobić, kliknij “Nie pamiętam hasła” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby umożliwić nam przesłanie Ci nowego hasła.
Jeśli nadal występują problemy z zalogowaniem się, być może nie założyłeś konta podczas składania pierwszego zamówienia. Możesz sprawdzić, czy posiadasz konto, korzystając z opcji “Zarejestruj się” na naszej stronie internetowej. Jeśli nie posiadasz konta, możesz je utworzyć.
W przypadku dalszych problemów z logowaniem skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które chętnie pomoże Ci w ich rozwiązaniu.
Mam problem z dodaniem produktu do koszyka/płatnością
Mam problem z dodaniem produktu do koszyka/płatnością
Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i usunąć wszystkie pliki cookie na urządzeniu.
Jeśli problemy nadal występują, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które z przyjemnością Ci pomoże.
Gdzie znajdę najbliższy sklep?
Gdzie znajdę najbliższy sklep?
Żeby znaleźć najbliższy sklep, kliknij TUTAJ
Zrezygnuj z otrzymywania e-maili
Zrezygnuj z otrzymywania e-maili
Możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w link “zrezygnuj”, znajdujący się na dole każdej z naszych wiadomości.
Mogą minąć 72 godziny zanim usługa zostanie dezaktywowana.
Jeśli nie masz dostępu do żadnej z naszych wiadomości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, które z chęcią pomoże Ci w wypisaniu się z listy mailingowej.
Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 12 681 84 33, mailowo pod adresem info@jdsports.pl, chat lub poprzez media społecznościowe. Odwiedź naszą stronę kontaktową TUTAJ
Jakie są metody płatności?
Jakie są metody płatności?
Zamówienie w JD Sports możesz opłacić, wybierając jedną z szybkich i bezpiecznych metod:
- BLIK - Aby opłacić zamówienie, wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Twojego banku.
- Przelewy24 - Usługa przekierowuje na stronę Przelewy24. Swoje zamówienie możesz opłacić, wybierając jedną z dostępnych metod: kartę płatniczą, szybki przelew, Google Pay lub Visa Checkout.
- PayPal - Zamówienie możesz opłacić po zalogowaniu na konto PayPal, do którego podpięta jest Twoja karta płatnicza lub rachunek bankowy.
Klarna - Po złożeniu zamówienia, na jego opłacenie masz 30 dni. Po tym czasie płacisz tylko za te rzeczy, które zdecydujesz się zatrzymać w szafie. Możesz zrobić to przy pomocy karty płatniczej, poprzez aplikację mobilną lub stronę internetową. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://jdsports.pl/klarna
- PayPo - Usługa umożliwia odroczyć płatność za zamówienie – kup teraz, zapłać później. Na opłacenie lub zwrot zamówienia masz 30 dni. Płatności możesz dokonać przez aplikację mobilną lub potwierdzając transakcję kodem SMS.
- Płatność przy odbiorze - Za przesyłkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze zamówienia. Opłata za płatność przy odbiorze wynosi 2,90 zł.
