Gdzie jest moje zamówienie?
Gdasd
Zaloguj się na swoje konto JD i sprawdź historię swoich zamówień lub skorzystaj z linku do śledzenia, który wysłaliśmy w wiadomości e-mail informującej o wysyłce.
W przypadku zamówień “Click and Collect”, sklep powiadomi Cię gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Przepraszamy za anulowanie Twojego zamówienia.
Jeśli w momencie kompletowania zamówienia stwierdziliśmy brak na stanie, któregoś z wybranych przez Ciebie produktów, to niestety musimy je anulować. W zależności od metod płatności zwrot pieniędzy nastąpi do 5 dni roboczych.
Nasze Biuro Obsługi Klienta nie wie, czy dany produkt znów pojawi się w sprzedaży, dlatego sprawdź zakładkę “Nowości”, może coś innego wpadnie Ci w oko.
Opcje i koszty dostawy
Opcje i koszty dostawy
Wybierz dogodny dla siebie sposób dostawy:
• Kurier DHL, DPD
• Punk odbioru DHL POP, DPD PICKUP
• Paczkomat Inpost
• Odbiór zamówienia w salonie stacjonarnym
• Dostawa do salonów stacjonarnych zawsze gratis. Pozostałe opcje – darmowa dostawa dla zamówienie od 100 zł, przy zamówieniach poniżej 100 zł koszt dostawy wynosi 9 zł
Moje zamówienie zostało podzielone
Moje zamówienie zostało podzielone
W niektórych przypadkach, żeby usprawnić wysyłkę, zamówienie zostaje podzielone i wysłane z różnych magazynów. Informacje o tym dostaniesz w momencie wysyłki paczek wraz z aktualizacją czasu dostawy.
Moje zamówienie jest niekompletne
Moje zamówienie jest niekompletne
Zamówienie niekompletne? Bardzo przepraszamy i prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Gwarantujemy pełny zwrot kosztów za brakujące produkty.
Jeśli nie otrzymałeś/aś powiadomienia, że produkt był niedostępny i nie otrzymałeś/aś pełnego zwrotu pieniędzy po 7 dniach roboczych od złożenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Dostarczony produkt jest inny, niż zamówiony.
Dostarczony produkt jest inny, niż zamówiony.
Jeśli dostarczony został niewłaściwy produkt, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które chętnie pomoże w rozwiązaniu problemu. W celu usprawnienia obsługi Twojego zgłoszenia, prosimy o dostarczenie zdjęć otrzymanego produktu na adres e-mail sklepu.
Czy istnieje możliwość wysyłki jako prezent?
Czy istnieje możliwość wysyłki jako prezent?
Jeśli chcesz wysłać wybrany produkt jako prezent, użyj adresu obdarowywanej osoby jako adresu dostawy podczas składania zamówienia.
Nie oferujemy pakowania na prezent. Każdy produkt będzie zapakowany w standardowy sposób. Ceny produktów znajdują się na dowodzie zakupu, który wysyłamy drogą e-mailową. Wszystkie sprawy związane z zamówieniem możemy omówić wyłącznie z osobą, która złożyła zamówienie.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Zamówienie może zostać anulowane tylko, jeśli niezwłocznie po potwierdzeniu zakupu skontaktujesz się z nami pod numerem 12 681 84 33.
Zamówienie może zostać anulowane pod warunkiem niezwłocznego kontaktu z biurem obsługi klienta pod numerem 12 681 84 33. Pamiętaj, że warunkiem, od którego zależy anulowanie zamówienia to czas liczony od momentu otrzymania potwierdzenia zakupu.
Jeśli zmienisz zdanie, możesz dokonać bezpłatnego zwrotu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub odesłać nam produkt. Więcej informacji znajdziesz w sekcji zwrotów i reklamacji.
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Ze względów bezpieczeństwa zmiana adresu dostawy po potwierdzeniu zamówienia nie jest możliwa. Zalecamy upewnienie się, że wszystkie dane adresowe są poprawne przed zatwierdzeniem zamówienia.
Jeśli zmienisz zdanie, możesz dokonać bezpłatnego zwrotu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub odesłać nam produkt. Możesz również odmówić przyjęcia przesyłki, a towar trafi z powrotem do magazynu. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź sekcję zwrotów i reklamacji.
Dlaczego nie otrzymałem/am e-maila z potwierdzeniem zamówienia?
Dlaczego nie otrzymałem/am e-maila z potwierdzeniem zamówienia?
Ze względu na dużą liczbę zamówień, dostarczenie e-maila z potwierdzeniem może zająć dłużej niż zwykle. Zapewniamy, że zajmujemy się Twoim zamówieniem!
Standardowy termin dostawy wynosi od 5 do 7 dni roboczych od momentu zamówienia, jednak ten termin może się wydłużyć od 7 do 9 dni roboczych jeżeli zamówiłeś towar z naszego magazynu zewnętrznego.
Cena dostawy wynosi 9 zł. Darmowa dostawa obowiązuje na zamówienia powyżej 100 zł.
Pamiętaj, że ceny i okres oczekiwania może się różnić w zależności od prowadzonych działań promocyjnych.
TEST
TEST
TEST
TEST
