Moje zamówienie jest niekompletne

Moje zamówienie jest niekompletne

Zamówienie niekompletne? Bardzo przepraszamy i prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli nie otrzymałeś/aś powiadomienia, że produkt był niedostępny i nie otrzymałeś/aś pełnego zwrotu pieniędzy po 7 dniach roboczych od złożenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Dostarczony produkt jest inny, niż zamówiony.

Dostarczony produkt jest inny, niż zamówiony.

Jeśli dostarczony został niewłaściwy produkt, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które chętnie pomoże w rozwiązaniu problemu. W celu usprawnienia obsługi Twojego zgłoszenia, prosimy o dostarczenie zdjęć otrzymanego produktu na adres e-mail sklepu.

Jak dokonać zwrotu produktu?

Jak dokonać zwrotu produktu?

Zwrotu zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni od zakupu. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, możesz to zrobić na wiele sposobów:

Darmowe zwroty w sklepach stacjonarnych

Wszystkie zamówienia można zwrócić w sklepach stacjonarnych. Wystarczy, że będziesz ze sobą mieć numer zamówienia i towar, który chcesz zwrócić, a nasi pracownicy z przyjemnością Ci pomogą.

Zwrotu można dokonać przy kasie. Okres oczekiwania na zwrot pieniędzy może wynieść do 5 dni roboczych.

Wysyłka na własny koszt

Wypełnij dokument zwrotu, który otrzymałeś w wiadomości e-mail lub pobierz go tutaj.


Sklep internetowy JD

JD Sports; Centrum Dystrybucyjne myBox

ul. Logistyczna 9, 26-060 Chęciny

Z dopiskiem: „sklep internetowy JD – zwrot”


Zwroty w punktach DPD Pickup z 40% rabatem:

→ Skompletuj swoją przesyłkę 

→ Przejdź na stronę: https://nadaj.dpd.com.pl/ gdzie możliwe będzie nadanie Twojego zwrotu z 40% rabatem z DPD. 

→ Wybierz opcję „Doręczenie do odbiorcy”. Wpisz dane naszego magazynu:

Sklep internetowy JD

JD Sports; Centrum Dystrybucyjne myBox

ul. Logistyczna 9, 26-060 Chęciny

Z dopiskiem: „sklep internetowy JD – zwrot”

→Podaj kod zniżkowy: JDDPD

W następnym kroku, gdy zostanie obliczona cena paczki, wpisz kod zniżkowy JDDPD. Cena zostanie ona obniżona aż o 40%! 

→Zapłać i wydrukuj dokumenty

Dokonaj płatności i wydrukuj dokumenty przewozowe. Zanieś swoją paczkę do najbliższego punktu DPD Pickup. Gotowe!


Więcej informacji na podstronie: https://jdsports.pl/zwroty-dpd


Darmowe zwroty DHL przez Konto Klienta

  1. Zaloguj się na swoje Konto Klienta.
  2. W szczegółach zwracanego zamówienia wybierz “Zwrot DHL” i wypełnij formularz zwrotu, który otrzymałeś w wiadomości e-mail lub pobierz go tutaj.
  3. Spakuj zwracane produkty. Pamiętaj, że produkty, które zwracasz muszą być w stanie niezmienionym, bez śladu użytkowania lub zniszczenia. Nie zapomnij też o metkach! Pamiętaj o środowisku! Jeśli możesz- użyj ponownie opakowania, w którym otrzymałeś swoje zamówienie.
  4. Kod zwrotu DHL, który otrzymałeś na pocztę e-mail, zapisz na opakowaniu w widocznym miejscu. Pamiętaj, aby usunąć starą etykietę. Jeśli nie otrzymałeś kodu zwrotu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  5. Nadaj paczkę w dowolnym punkcie DHL, DHL BOX lub punkcie partnerskim.
  6. Najbliższy punkt zwrotu w Twojej okolicy znajdziesz tutaj.


Nie otrzymałem/am zwrotu

Nie otrzymałem/am zwrotu

Czas oczekiwania na zrealizowanie zwrotu może wynieść do 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwrotu. Dziękujemy za cierpliwość. O przetworzeniu zwrotu poinformujemy Cię mailowo. Zwrot pieniędzy pojawi się na Twoim koncie po upływie 3-5 dni roboczych.

Jak długo zajmuje proces zwrotu?

Jak długo zajmuje proces zwrotu?

Możesz śledzić swój zwrot za pośrednictwem wybranego przewoźnika. O otrzymaniu towaru i przetworzeniu zwrotu poinformujemy Cię mailowo. W zależności od metody płatności pieniądze pojawią się na Twoim koncie do 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwrotu. Jeśli po tym czasie nie otrzymasz zwrotu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które z chęcią udzieli Ci pomocy. 

Jak mogę otrzymać nowy formularz zwrotu?

Jak mogę otrzymać nowy formularz zwrotu?

Twój formularz zwrotu znajduje się w załączniku maila potwierdzającego zakup. Jeżeli nie znajdziesz go prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jak mogę zwrócić coś zakupionego w jednym z waszych sklepów?

Jak mogę zwrócić coś zakupionego w jednym z waszych sklepów?

Zwroty w sklepie stacjonarnym są bezpłatne. 

Pamiętaj, że zakupy zrobione w jednym z naszych sklepów muszą zostać do nich zwrócone w terminie do 30 dni.

Co mogę zrobić, jeśli kwota zwrotu jest niepoprawna?

Co mogę zrobić, jeśli kwota zwrotu jest niepoprawna?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które z chęcią pomoże Ci w rozwiązaniu problemu.

Reklamacje

Reklamacje

Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z każdego dokonanego zakupu. Czasem jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem. Jeśli uważasz, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań lub że możemy w jakiś sposób usprawnić nasze usługi, daj nam znać.


Jak możesz nam pomóc?


Podaj nam wszystkie informacje, które mogą okazać się przydatne. Powiadom nas o wszystkich szczególnych potrzebach. Bądź uprzejmy i wykaż się takim samym szacunkiem dla naszych pracowników, jakiego od nich oczekujesz. Powiedz nam, jak sobie radzimy, abyśmy mogli stale polepszać jakość naszych usług. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak to możliwe.


Jak złożyć reklamację, jeśli coś pójdzie nie tak?


Na wszystkie produkty zakupione przez Ciebie w sklepie JD Sports przysługują Ci uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym (rękojmia za wady towaru) przez okres 2 lat od daty zakupu.


Salon stacjonarny:

Na miejscu dokonasz wszelkich formalności – wystarczy, że zabierzesz ze sobą dowód zakupu (np. fakturę sprzedaży) oraz przedmiot reklamacji. Produkty objęte reklamacją nie są przyjmowane w outletach.


LISTA SALONÓW


Reklamacje drogą wysyłkową:


  1. Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. Możesz pobrać wzór formularza tutaj.
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres:
        Sklep internetowy JD Sports
        os. Dywizjonu 303 paw.1
        31-871 Kraków
        Z dopiskiem „sklep JDsports.pl – reklamacja”
  3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.


POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI


Pamiętaj:

  • Wypełniając formularz reklamacyjny przesyłasz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).
  • Decydując się na złożenie reklamacji drogą wysyłkową pokrywasz koszty odesłania towaru. Pamiętaj, że sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • W przypadku uznanej reklamacji koszty, jakie poniosłeś w związku z odesłaniem towaru, zostaną Ci zwrócone.
  • Pod adresem http://ec.europa.eu dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty


Jeśli nadal nie jesteś zadowolony z wyniku rozpatrzenia reklamacji, możesz skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta, w celu uzyskania niezależnej oceny naszego rozpatrzenia. Poniższy link prowadzi do strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php