Jak dokonać zwrotu?

Jak dokonać zwrotu?

Aby zwrócić zakupiony produkt, odeślij go na nasz magazyn.

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia).

Adres, na który należy odesłać produkt w celu zwrotu towaru zakupionego w JDsports.pl:


Adres do wysyłki zwracanych produktów:

Sklep internetowy JD Centrum Dystrybucyjne myBox Logistics
Ul. Logistyczna 9
26-060 Chęciny
Z dopiskiem „sklep internetowy JD – zwrot”


Zwrotu można dokonać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
Koszty odesłania zwracanego towaru do JDsports.pl pokrywa klient. Tym samym, nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Zwrotu można dokonać również w jednym z naszych salonów stacjonarnych. Lista sklepów stacjonarnych znajduje się pod linkiem: https://jdsports.pl/shops.

Należy udać się do sklepu wraz z towarem i dowodem zakupu (e-fakturą otrzymaną drogą mailową). Na miejscu zostaną dopełnione wszelkie formalności.


W przypadku złożenia zamówienia jako zalogowany użytkownik, istnieje możliwość wygenerowania kodu do nadania przesyłki w punktach DHL. Aby skorzystać z opisanej możliwości, należy zalogować się na swoje konto na stronie internetowej jdsports.pl następnie przejść do zakładki “Moje zamówienia”, która widnieje w profilu użytkownika. Po wybraniu odpowiedniego zamówienia i przejścia w szczegóły, wyświetlona zostanie opcja “zwrot DHL”.
Kod zwrotu DHL, zostanie wysłany na pocztę e-mail. Prosimy o zapisanie kodu na opakowaniu w widocznym miejscu.  

Należy także usunąć starą etykietę wysyłkową. Jeśli kod nie został dostarczony na adres mailowy, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).  

Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.


Nieużywany towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Aby paczka dotarła bezpiecznie do odbiorcy, prosimy o zapakowanie jej w odpowiednio wytrzymałe, dostosowane do zawartości przesyłki (koperta, karton) opakowanie, aby nie uległo uszkodzeniu w czasie transportu.

Wielkość opakowania powinna być dostosowana do zawartości przesyłki tak, aby zminimalizować puste przestrzenie wewnątrz opakowania.

Przesyłkę należy zakleić, zabezpieczyć tak, aby nikt nie miał dostępu do zawartości oraz umieścić etykietę nadawczą w widocznym miejscu.

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz fakturę zakupu. Dokumenty zostały przesłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

W przypadku braku możliwości wydruku dokumentów, prosimy o spisanie dyspozycji ręcznie z podaniem najważniejszych danych: numer zamówienia, numer faktury, dane osobowe z faktury wraz z dokładną dyspozycją.  

Prosimy o podanie numeru konta bankowego, jeżeli zamówienie było odbierane z płatnością u Kuriera.

Termin zwrotu

Termin zwrotu

Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym można zwrócić w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania, pomimo że Ustawa o prawach Konsumenta wskazuje tylko 14 dni.  

Należy jednak pamiętać, że zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów używania.

Konsumentowi zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktów, lub w którym osoba trzecia, inna niż Kurier, weszła w posiadanie Produktów.

Jakie dokumenty dołączyć do zwrotu?

Jakie dokumenty dołączyć do zwrotu?

Do przesyłki należy dołączyć fakturę oraz formularz zwrotu.

Faktura VAT przesyłana jest w formie elektronicznej. Fakturę wysyłamy w załączniku do wiadomości e-mail informującej o wystawieniu dokumentów.

W tej samej wiadomości przesłany został równocześnie spersonalizowany formularz zwrotu. Należy go wydrukować, uzupełnić i dołączyć do przesyłki.


Wzór formularza zwrotu dostępny jest również pod adresem https://jdsports.pl/files/regulaminy/formularze/formularz_zwrotu_JD.pdf.

W przypadku braku możliwości wydruku dokumentów, prosimy o spisanie dyspozycji ręcznie z podaniem najważniejszych danych: numer zamówienia, numer faktury, dane osobowe z faktury.  

Prosimy o podanie numeru konta bankowego, jeżeli zamówienie było odbierane z płatnością u Kuriera lub w zamówieniu zostały wykorzystane karty podarunkowe/bony płatnicze.

Czy mogę dokonać wymiany?

Czy mogę dokonać wymiany?

Nie realizujemy wymian zakupionego towaru. Jeśli otrzymany rozmiar jest nieprawidłowy, zachęcamy do zwrotu oraz ponownego zakupu produktu w odpowiednim rozmiarze.

Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym można zwrócić w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania, pomimo że Ustawa o prawach Konsumenta wskazuje tylko 14 dni.  

Należy jednak pamiętać, że zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów używania.

W przypadku otrzymania produktu w rozmiarze niezgodnym z zamówionym, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.  

Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).  

Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.

Jak zapakować paczkę?

Jak zapakować paczkę?

  • Należy zadbać, by produkt został spakowany w dobrej jakości, nieuszkodzony i odpowiedni rozmiarowo karton.
  • Należy wypełnić pustą przestrzeń w kartonie np. folią bąbelkową lub zgniecionym papierem.
  • W przypadku kilku produktów, przed umieszczeniem ich w kartonie, należy zabezpieczyć każdy z nich.
  • Należy zabezpieczyć karton taśmą i przykleić etykietę na górnej powierzchni paczki.
  • Należy spakować także formularz zwrotu i fakturę.

Zwrot towaru używanego

Zwrot towaru używanego

W przypadku chęci zwrotu produktu używanego, należy wysłać paczkę na nasz magazyn.

Należy jednak pamiętać, że produkt musi zostać doręczony do nas nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem.

Po otrzymaniu paczki dokonamy indywidualnej wyceny kosztów zużycia. Zwrot środków zostanie pomniejszony o koszt zużycia i zwrócony na podany numer konta. Należy pamiętać, aby do paczki dołączyć formularz zwrotu.


Adres zwrotu:

Sklep internetowy JD
JD Sports; Centrum Dystrybucyjne myBox
ul. Logistyczna 9, 26-060 Chęciny
Z dopiskiem: „sklep internetowy JD – zwrot”

Zwrot środków pieniężnych

Zwrot środków pieniężnych

Zwrot środków za zwrócony produkt następuje po utworzeniu korekty faktury (do 14 dni od dostarczenia paczki na nasz magazyn). Zwrot płatności zostanie wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte podczas składania zamówienia.

Jeżeli zamówienie było odbierane z uiszczeniem płatności u kuriera lub opłacone bonem podarunkowym, prosimy o podanie numeru konta bankowego w formularzu zwrotu.

W przypadku płatności online (Klarna, PayPo, BLIK lub Przelewy24) zwrotu dokonamy przy użyciu tego samego serwisu płatniczego.

Zwroty realizujemy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do prawidłowego magazynu.

W momencie rejestracji paczki w systemie, wysłana zostanie informacja mailowa o przyjęciu zwrotu.

W przypadku zwrotu środków, czas oczekiwania na przelew to standardowo 2-3 dni robocze od momentu otrzymania faktury korygującej.

W przypadku zwrotu produktu w salonie stacjonarnym, zwrot środków odbędzie się przez przyłożenie karty do terminala. Zwrot gotówkowy możliwy jest w zależności od sklepu i środków dostępnych w kasie.

Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem metody Klarna, zwrot środków zostanie zlecony bezpośrednio do serwisu.

Zwrot zamówienia opłaconego przez Klarna

Zwrot zamówienia opłaconego przez Klarna

Zwrot środków każdorazowo zostanie zlecony do serwisu Klarna. Nie ma konieczności podawania numeru konta.

Jeśli zwrot został wykonany w salonie stacjonarnym, zwrot środków również zostanie zlecony do serwisu Klarna.

Jeżeli zwrócona została tylko część produktów z zamówienia, my zwrócimy do serwisu Klarna tylko wartość za zwrócony do nas towar. Tym samym resztę należy uregulować samodzielnie w serwisie Klarna.


Korekta faktury

Korekta faktury

Korekta faktury powstanie, gdy przesyłka zostanie dostarczona do magazynu i będzie zarejestrowana w systemie. Faktura korygująca zostanie wysłana mailowo na adres wskazany w zamówieniu.

Faktura korygująca stanowi potwierdzenie zarejestrowana przesyłki w naszym magazynie. Utworzona jest, aby wprowadzić zmiany w pierwotnej fakturze. Jeżeli jest to zwrot produktu, zostanie zlecony zwrot środków.

Jak i gdzie złożyć reklamację?

Jak i gdzie złożyć reklamację?

Jeśli produkt uległ uszkodzeniu lub w trakcie jego użytkowania ujawniła się wada, istnieje możliwość jego zareklamowania.

Reklamacji podlegają wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym w terminie do 2 lat od daty otrzymania towaru.

Aby złożyć reklamację, należy odesłać produkt wraz z wymaganymi dokumentami.

Do przesyłki należy dołączyć dokument zakupu (fakturę) oraz formularz reklamacyjny. Dokument reklamacyjny dostępny jest stronie sklepu internetowego: https://jdsports.pl/files/regulaminy/regulaminy/druk-reklamacji-JD-1.pdf.


Należy bezpiecznie zapakować przesyłkę, a następnie wysłać ją na adres:

Sklep internetowy JD Sports
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem " sklep JDsports.pl – reklamacja "

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania przez magazyn.


Można również złożyć reklamację w salonie stacjonarnym.  

W tym celu należy wybrać dowolny sklep JD Sports, zabrać ze sobą produkt i dowód zakupu. Formularz reklamacyjny zostanie uzupełniony w salonie przez Doradcę Klienta.

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Termin złożenia reklamacji

Termin złożenia reklamacji

Zgodnie z prawem Klient ma 2 lata od chwili otrzymania towaru na skorzystanie z uprawnień, które wynikają z tytułu niezgodności towaru z umową w zakresie określonym przez Kodeks Cywilny.

Gdzie jest formularz reklamacyjny?

Gdzie jest formularz reklamacyjny?

Formularz reklamacyjny dostępny jest na stronie sklepu internetowego: https://jdsports.pl/files/regulaminy/regulaminy/druk-reklamacji-JD-1.pdf.

Wypełniając formularz reklamacyjny, należy podać wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji:

  • dane osobowe,
  • dokładny opis zauważonej wady,
  • żądanie przewidziane prawnie w ramach reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.

Jak przygotować produkt do reklamacji?

Jak przygotować produkt do reklamacji?

Zgłaszając reklamację produktu warto zadbać o jego stan. Odzież lub obuwie powinno być czyste.

Trzeba jednak uważać. Wypranie butów wpływa niekorzystnie na ich stan i może być podstawą do odrzucenia reklamacji. Polecamy czyszczenie zgodnie z zaleceniami producenta.

Należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie sklepu internetowego: https://jdsports.pl/pomoc-zwroty-i-reklamacje i załączyć go wraz z dowodem zakupu (fakturą) do reklamowanego towaru.  

Należy bezpiecznie zapakować przesyłkę, a następnie wysłać na adres:

Sklep internetowy JD Sports,
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem "sklep JDsports.pl – reklamacja"

Jaki jest tryb procesowania reklamacji?

Jaki jest tryb procesowania reklamacji?

Odpowiedź zostanie udzielona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu do naszego magazynu.

Jeśli reklamacja złożona drogą wysyłkową zostanie rozpatrzona pozytywnie, wysłana zostanie wiadomość SMS na podany w formularzu numer telefonu. W celu sfinalizowania reklamacji należy skontaktować się z naszymi Doradcami.

Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).  

Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.

Jeśli reklamacja zostanie odrzucona lub produkt będzie naprawiony, przesyłka wraz z dokumentami oraz opinią reklamacyjną zostanie odesłana za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL na adres podany w formularzu.

Jeśli reklamacja złożona w salonie stacjonarnym zostanie rozpatrzona pozytywnie, wysłana zostanie wiadomość SMS na podany w formularzu numer telefonu.  

W celu sfinalizowania reklamacji należy udać się do salonu stacjonarnego, w którym reklamacja została zgłoszona.

Jeśli reklamacja złożona w salonie stacjonarnym zostanie odrzucona, towar zostanie dostarczony do sklepu, w którym została złożona reklamacja lub zostanie odesłany na adres wskazany przez Klienta.  

Należy skontaktować się z pracownikami salonu stacjonarnego w celu ustalenia szczegółów odbioru produktu.

Odwołanie od reklamacji

Odwołanie od reklamacji

Rozpatrywaniem zgłoszeń reklamacyjnych zajmuje się nasze Biuro Jakości Produktu.

Jako Biuro Obsługi Klienta otrzymujemy tylko decyzję o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji.

W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z rozpatrzeniem reklamacji, należy wysłać pisemne odwołanie na adres mailowy naszego Biura Jakości Produktu (reklamacje@miggroup.com), z podaniem sygnatury reklamacji.

W celu ponownego rozpatrzenia zgłoszenia należy odwołać się od decyzji reklamacyjnej. W tym celu należy ponownie odesłać produkt wraz z uzasadnieniem odwołania i sygnaturą odrzuconej reklamacji. Można również udać się do salonu stacjonarnego w celu złożenia odwołania.

Ponowne zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone do 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania przez nasz magazyn lub jego złożenia w sklepie.

Przesyłkę należy wysłać na adres:

Sklep internetowy JD Sports
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem "sklep JDsports.pl – reklamacja"