Gdzie jest moje zamówienie?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się na swoje konto JD i sprawdź historię swoich zamówień lub skorzystaj z linku do śledzenia, który wysłaliśmy w wiadomości e-mail informującej o wysyłce.
W przypadku zamówień z odbiorem własnym, sklep powiadomi Cię gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Przepraszamy za anulowanie Twojego zamówienia.
Jeśli w momencie kompletowania zamówienia stwierdziliśmy brak na stanie, któregoś z wybranych przez Ciebie produktów, to niestety musimy je anulować. W zależności od metod płatności zwrot pieniędzy nastąpi do 5 dni roboczych.
Nasze Biuro Obsługi Klienta nie wie, czy dany produkt znów pojawi się w sprzedaży, dlatego sprawdź zakładkę “Nowości”, może coś innego wpadnie Ci w oko.
Ile kosztuje dostawa?
Ile kosztuje dostawa?
-Odbiór zamówienia w salonie stacjonarnym zawsze gratis
-Darmowa dostawa obowiązuje na zamówienia powyżej 300 zł
-Przy zamówienia poniżej 300 zł koszt dostawy przy wyborze ORLEN Paczka wynosi 7,99 zł
-Przy zamówieniach poniżej 300 zł koszt dostawy wynosi 9 zł
Jakie są opcje dostawy?
Jakie są opcje dostawy?
Możliwość wyboru najwygodniejszego sposobu dostawy:
-Kurier DHL
-Punkt odbioru DHL POP, DPD PICK UP
-Automaty Paczkowe, punkty odbioru ORLEN Paczka
-Odbiór zamówienia w salonie stacjonarnym
Moje zamówienie zostało podzielone
Moje zamówienie zostało podzielone
W niektórych przypadkach, żeby usprawnić wysyłkę, zamówienie zostaje podzielone i wysłane z różnych magazynów. Informacje o tym dostaniesz w momencie wysyłki paczek wraz z aktualizacją czasu dostawy.
Moje zamówienie jest niekompletne
Moje zamówienie jest niekompletne
Zamówienie niekompletne? Bardzo przepraszamy i prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli nie otrzymałeś/aś powiadomienia, że produkt był niedostępny i nie otrzymałeś/aś pełnego zwrotu pieniędzy po 7 dniach roboczych od złożenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Dostarczony produkt jest inny, niż zamówiony.
Dostarczony produkt jest inny, niż zamówiony.
Jeśli dostarczony został niewłaściwy produkt, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które chętnie pomoże w rozwiązaniu problemu. W celu usprawnienia obsługi Twojego zgłoszenia, prosimy o dostarczenie zdjęć otrzymanego produktu na adres e-mail sklepu.
Czy istnieje możliwość wysyłki jako prezent?
Czy istnieje możliwość wysyłki jako prezent?
Jeśli chcesz wysłać wybrany produkt jako prezent, użyj adresu obdarowywanej osoby jako adresu dostawy podczas składania zamówienia.
Nie oferujemy pakowania na prezent. Każdy produkt będzie zapakowany w standardowy sposób. Ceny produktów znajdują się na dowodzie zakupu, który wysyłamy drogą e-mailową. Wszystkie sprawy związane z zamówieniem możemy omówić wyłącznie z osobą, która złożyła zamówienie.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Zamówienie może zostać anulowane pod warunkiem niezwłocznego kontaktu z biurem obsługi klienta pod numerem 12 681 84 33. Pamiętaj, że warunkiem, od którego zależy anulowanie zamówienia to czas liczony od momentu otrzymania potwierdzenia zakupu.
Jeśli zmienisz zdanie, możesz dokonać bezpłatnego zwrotu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub odesłać nam produkt. Więcej informacji znajdziesz w sekcji zwrotów i reklamacji.
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Ze względów bezpieczeństwa zmiana adresu dostawy po potwierdzeniu zamówienia nie jest możliwa. Zalecamy upewnienie się, że wszystkie dane adresowe są poprawne przed zatwierdzeniem zamówienia.
Jeśli zmienisz zdanie, możesz dokonać bezpłatnego zwrotu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub odesłać nam produkt.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź sekcję zwrotów i reklamacji.
Dlaczego nie otrzymałem/am e-maila z potwierdzeniem zamówienia?
Dlaczego nie otrzymałem/am e-maila z potwierdzeniem zamówienia?
Ze względu na dużą liczbę zamówień, dostarczenie e-maila z potwierdzeniem może zająć dłużej niż zwykle. Zapewniamy, że zajmujemy się Twoim zamówieniem!
Standardowy termin dostawy wynosi od 5 do 7 dni roboczych od momentu zamówienia, jednak ten termin może się wydłużyć do 14 dni jeżeli zamówiłeś towar z naszego magazynu zagranicznego.
Cena dostawy wynosi 9 zł. Darmowa dostawa obowiązuje na zamówienia powyżej 100 zł.
Pamiętaj, że ceny i okres oczekiwania może się różnić w zależności od prowadzonych działań promocyjnych.
Mam problem z dodaniem produktu do koszyka/płatnością
Mam problem z dodaniem produktu do koszyka/płatnością
Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i usunąć wszystkie pliki cookie na urządzeniu.
Jeśli problemy nadal występują, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które z przyjemnością Ci pomoże.
Gdzie znajdę najbliższy sklep?
Gdzie znajdę najbliższy sklep?
Żeby znaleźć najbliższy sklep, kliknij TUTAJ
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych od momentu zamówienia.
Pamiętaj, że okres oczekiwania może się wydłużyć w zależności od prowadzonych działań promocyjnych.
Czym jest opcja Click&Collect Express?
Czym jest opcja Click&Collect Express?
Jeśli chcesz odebrać zamówienie w sklepie, możesz wybrać opcję „Odbiór w salonie już dziś”. Dzięki niej odbiór zakupów jest możliwy tego samego dnia. Opcja będzie widoczna, o ile produkty z Twojego koszyka są dostępne stacjonarnie w wybranym salonie.
Aby wybrać taki sposób dostawy, zaznacz w koszyku „Odbiór w salonie już dziś” podczas finalizowania zamówienia. Kiedy Twoje zakupy będą gotowe do odbioru, powiadomimy Cię o tym w wiadomości e-mail i SMS.
Jakie są metody płatności?
Jakie są metody płatności?
Zamówienie w JD Sports możesz opłacić, wybierając jedną z szybkich i bezpiecznych metod:
- BLIK - Aby opłacić zamówienie, wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Twojego banku.
- Przelewy24 - Usługa przekierowuje na stronę Przelewy24. Swoje zamówienie możesz opłacić, wybierając jedną z dostępnych metod: kartę płatniczą, szybki przelew, Google Pay lub Visa Checkout.
- PayPal - Zamówienie możesz opłacić po zalogowaniu na konto PayPal, do którego podpięta jest Twoja karta płatnicza lub rachunek bankowy.
Klarna - Po złożeniu zamówienia, na jego opłacenie masz 30 dni. Po tym czasie płacisz tylko za te rzeczy, które zdecydujesz się zatrzymać w szafie. Możesz zrobić to przy pomocy karty płatniczej, poprzez aplikację mobilną lub stronę internetową. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://jdsports.pl/klarna
- PayPo - Usługa umożliwia odroczyć płatność za zamówienie – kup teraz, zapłać później. Na opłacenie lub zwrot zamówienia masz 30 dni. Płatności możesz dokonać przez aplikację mobilną lub potwierdzając transakcję kodem SMS.
- Płatność przy odbiorze - Za przesyłkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze zamówienia. Opłata za płatność przy odbiorze wynosi 2,90 zł.