Jak złożyć zamówienie
Jak złożyć zamówienie
- Zakupy w naszym sklepie internetowym można zrobić bez rejestracji lub logując się do swojego konta. W przypadku braku konta w naszym sklepie internetowym, zachęcamy do zarejestrowania się przed zakupem.
- Należy wybrać produkt i jego rozmiar a następnie kliknąć w ikonę „Dodaj do koszyka”. Opcja ta widoczna jest po prawej stronie, pod rozmiarami.
- Aktualną zawartość Koszyka można sprawdzić w każdej chwili, klikając w prawym górnym rogu strony: „Koszyk". Po dodaniu wszystkich produktów należy kliknąć w ikonę „Koszyk”, aby przejść do kolejnego kroku.
- W pierwszym kroku koszyka istnieje możliwość wykorzystania bonu oraz kodu rabatowego.
- Aby wprowadzić bon lub kod rabatowy, należy kliknąć w: „Kod rabatowy / Bon płatniczy”. Pole to znajduje się po prawej stronie.
- Wprowadzony kod należy zatwierdzić przyciskiem “Zastosuj”. Poprawnie wprowadzony bon obniży wartość zamówienia. Jeśli w koszyku zostanie użyty kod promocyjny, cena w zamówieniu może ulec zmianie.
- Ceny widoczne na karcie produktów uwzględniają promocje obowiązujące na stronie sklepu internetowego. Niektóre kody rabatowe nie łączą się z promocjami i akcjami specjalnymi.
- Aby przejść do kolejnego kroku należy kliknąć przycisk “Przejdź do kasy”.
- W kolejnym kroku koszyka należy wybrać dogodną metodę dostawy oraz wprowadzić dane osobowe oraz adresowe, które zostaną następnie przypisane do zamówienia.
- W tym kroku jest także możliwość wprowadzenia danych do faktury osobowej lub na firmę - chcąc otrzymać fakturę z numerem NIP, obowiązkowo należy podać poprawne dane już na etapie składania zamówienia.
- Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól należy przejść do kolejnego kroku w koszyku klikając przycisk “Przejdź do płatności”.
- Trzeci krok koszyka dotyczy płatności za zamówienie. Należy wybrać najwygodniejszą formę płatności a następnie kliknąć przycisk “Przejdź do podsumowania”.
- W ostatnim kroku wyświetlimy podsumowanie składanego zamówienia.
- Jeśli wszystko się zgadza, należy kliknąć „Zamawiam i płacę”. Na ekranie wyświetli się numer złożonego zamówienia.
- Jeśli wybrana została jedna z form płatności on-line, nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę systemu płatności.
- W przypadku wyboru formy płatności przez serwis płatności Blik, kod Blik powinien zostać wpisany w odpowiednią rubrykę, która wyświetli się w ostatnim kroku. Następnie należy kliknąć “zamawiam i płacę”.
Status zamówienia
Status zamówienia
Zamówienie złożone jako zarejestrowany użytkownik.
- Jeśli zamówienie zostało złożone jako zalogowany użytkownik istnieje możliwość monitorowania statusu aktualnego zamówienia na swoim koncie w sklepie internetowym.
- Wysyłane są również wiadomości e-mail o kolejnych etapach realizacji zamówienia na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia.
- Aby sprawdzić szczegóły dotyczące statusu zamówienia, należy zalogować się na swoje konto przejść do profilu, który oznaczony jest ikoną “ludzika” a następnie kliknąć w zakładkę „Moje Zamówienia”. Można tam również sprawdzić historię poprzednich zakupów.
Zamówienie złożone bez rejestracji.
- Wiadomości o kolejnych etapach realizacji zamówienia zostaną przesłane na adres mailowy podany w zamówieniu.
- Jeśli zamówienie zostało już wysłane a wybrana dostawa to doręczenie na adres domowy, przesyłkę można śledzić na podstawie otrzymanego e-mailowo numeru listu przewozowego. Należy odnaleźć e-mail pod tytułem: „Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki”.
- Wystarczy kliknąć w widoczny tam numer paczki i nastąpi przekierowanie do śledzenia przesyłki w firmie kurierskiej.
- Dla zamówienia, dla którego wybrana forma dostawy to odbiór w salonie stacjonarnym, powiadomienie o możliwości odbioru wraz z kodem odbioru zostanie wysłane dopiero wtedy, kiedy przesyłka z zamówieniem zostanie dostarczona do salonu i przygotowana do wydania przez jego pracowników.
Zamówienie z odbiorem w sklepie stacjonarnym
Zamówienie z odbiorem w sklepie stacjonarnym
Składając zamówienie z odbiorem w sklepie stacjonarnym, w sposobie dostawy należy wybrać jeden z naszych salonów JD Sports. Następnie należy wybrać sposób płatności.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych.
O możliwości odbioru poinformujemy, gdy przesyłka z zamówieniem zostanie dostarczona do salonu.
Wiadomość zawierać będzie także kod odbioru, który należy podać pracownikom salonu.
Jeśli zamówione produkty są dostępne w wybranym salonie stacjonarnym i zamówienie złożone zostanie do godziny 17:00, pracownicy powinni przygotować paczkę do odbioru jeszcze tego samego dnia.
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia
Zamówienia realizujemy w terminie od 2 do 4 dni roboczych. Staramy się jednak, aby zamówienia były zrealizowane w ciągu 1-3 dni roboczych.
Należy pamiętać, że jeśli zamówienie zostało złożone w godzinach popołudniowych (po godzinie 13:00 dnia roboczego), w dni weekendowe lub świąteczne, czas realizacji jest liczony od kolejnego dnia roboczego.
Zamówienia realizujemy chronologicznie, według daty wpłynięcia.
Metoda dostawy, płatności lub liczba produktów w zamówieniu nie wpływa w żaden sposób na termin realizacji Twojego zamówienia.
Dokładamy wszelkich starań, żeby jak najszybciej zrealizować zamówienie!
Zapewniamy wygodne formy wysyłki: dostawę kurierską pod wskazany adres przez kuriera DHL oraz odbiór przesyłki w wybranym automacie/punkcie DPD, DHL lub Orlen, a także dostawę do salonu stacjonarnego.
Sposób dostawy i płatności | Wartość zamówienia | ||
Doręczenie pod wskazany adres | Do 300 zł | Powyżej 300 zł | |
Kurier | |||
Pobranie - płatność gotówką lub kartą przy odbiorze | 9,50 zł + koszt płatności 2,90 zł | 0 zł | |
Przelewy24, BLIK, PayPal | 9,50 zł | 0 zł | |
Klarna, PayPo | 9,50 zł | 0 zł | |
Doręczenie do wybranego punktu DPD, DHL POP, InPost lub Orlen Paczka | |||
DHL POP | Możliwe formy płatności: Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 9,50 zł | 0 zł |
DPD Pickup | Możliwe formy płatności: Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 9,50 zł | 0 zł |
Orlen Paczka | Możliwe formy płatności: Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 9,50 zł | 0 zł |
InPost | Możliwe formy płatności: Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 9,50 zł | 0 zł |
Pobranie - płatność kartą przy odbiorze | 9,50 zł + koszt płatności 2,90 zł | 0 zł | |
Salon Stacjonarny | |||
Możliwe formy płatności: płatność w Salonie, Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 0 zł |
Dokument zakupu
Dokument zakupu
Na produkty zakupione w naszym e-sklepie wystawiana jest faktura. Może być ona wystawiona na osobę fizyczną, jak również na firmę.
Podczas składania zamówienia prosimy o podanie prawidłowego numeru NIP i danych Firmy, jeśli faktura VAT ma zostać wystawiona na rzecz płatnika podatku VAT. W przeciwnym razie nie będzie możliwości zmiany numeru NIP po wystawieniu faktury VAT.
Fakturę VAT przesyłamy w formie elektronicznej. Do paczki z zamówieniem nie dołączamy paragonu ani żadnych dokumentów w formie papierowej.
Fakturę wraz z formularzem zwrotu/wymiany wysyłamy w załącznikach do wiadomości e-mail informującej o wystawieniu dokumentów.
Wiadomość e-mail z załączonym dokumentem zakupu generowana jest automatycznie. Zdarza się, że zostaje ona przekierowana do folderu Spam lub Oferty, a stamtąd usunięta na podstawie indywidualnych ustawień skrzynki elektronicznej. W zaistniałej sytuacji, prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki pocztowej.
W przypadku braku wiadomości z fakturą, należy skontaktować się z naszymi Doradcami w Biurze Obsługi Klienta.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Zmiany w złożonym zamówieniu
Zmiany w złożonym zamówieniu
Prosimy o rozważne składanie zamówienia.
W momencie przystąpienia do realizacji zamówienia (po zaksięgowaniu wpłaty), nie mamy możliwości zmiany: adresu punktu odbioru lub sklepu stacjonarnego, formy dostawy z punktu odbioru lub sklepu stacjonarnego na adres domowy oraz odwrotnie.
Nie mamy również możliwości edytowania zamówień – zmiany rozmiaru, dodania lub usunięcia produktów.
W celu dokonania innych zmian w zamówieniu, należy skontaktować się niezwłocznie z naszymi Doradcami w Biurze Obsługi Klienta.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Podzielone zamówienie
Podzielone zamówienie
Zamówienie może zostać podzielone, gdy zostanie zamówiona większa liczba produktów i znajdują się one w różnych magazynach. Dostarczymy je w osobnych paczkach. Jednak koszt związany z ich wysyłką nie ulegnie zmianie.
Jeśli podzielimy zamówienie, informacje o kolejnych etapach realizacji zostaną wysłane w osobnych wiadomościach e-mail.
Każdą z przesyłek będzie można śledzić indywidualnie, na podstawie otrzymanych e-mailowo numerów listów przewozowych.
Może zdarzyć się również sytuacja, w której termin doręczenia przesyłek zbiegnie się w czasie i kurier dostarczy wszystkie paczki w jednym momencie.
Po zrealizowaniu każdej z części zamówienia wyślemy dedykowaną dla niej fakturę.
Faktury zostaną wystawione automatycznie i przesłane w osobnych wiadomościach na adres mailowy podany w zamówieniu.
Paczki można rozróżnić po numerze zamówienia. Standardowo numer zamówienia składa się z przedrostka, 8 cyfr i końcówki np. JD-00001111-01. W przypadku zamówienia podzielonego, numer dla poszczególnych części zamówienia będzie różnił się końcówką np. JD-00001111-01, JD-00001111-02.
Potwierdzenie złożenia zamówienia
Potwierdzenie złożenia zamówienia
Jeśli zamówienie zostało złożone z podaniem prawidłowego adresu mailowego, po wygenerowaniu jego numeru wiadomości z podsumowaniem powinny zostać wysłane automatycznie.
Należy dokładne sprawdzić skrzynkę pocztową, w szczególności zakładki SPAM, Oferty, Powiadomienia oraz Społeczności.
Jeżeli wiadomość nie została dostarczona mailowo, należy skontaktować się z naszymi Doradcami, celem weryfikacji poprawności złożenia zamówienia oraz podanych w nim danych.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Rezygnacja z zamówienia przez Klienta
Rezygnacja z zamówienia przez Klienta
Czy jest możliwość rezygnacji z zamówienia?
Anulacja zamówienia nie zawsze jest możliwa i zależy od etapu jego realizacji. W przypadku otrzymania wiadomości mailowej z informacją o wysłaniu zamówienia, nie ma możliwości jego anulowania.
Jeśli nie została wysłana informacja o przekazaniu przesyłki z zamówieniem, w celu sprawdzenia możliwości anulacji należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Zmiana danych na dokumentach zakupu
Zmiana danych na dokumentach zakupu
Możliwość zmiany danych na fakturze.
Zmiany danych na fakturze, po wystawienia dokumentu, możemy dokonać w formie noty korygującej.
Jeśli podczas składania zamówienia nie został podany numeru NIP, nie będzie możliwości zmiany faktury zakupu (w celu dodania NIP-u).
Podczas składania zamówienia należy podać obowiązkowo prawidłowy numeru NIP i dane Firmy, by otrzymać fakturę VAT wystawioną na rzecz płatnika podatku VAT.
W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości zmiany numeru NIP po wystawieniu faktury VAT.
Od 1 stycznia 2020 zgodnie z art. 106b ust. 5 Ustawy o podatku od towarów i usług, faktury dla przedsiębiorców mogą zostać wystawione tylko do paragonów, na których jest umieszczony NIP.
Kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
W jakiej formie jest dokonywana zmiana na fakturze?
Zmiany danych na fakturze możemy dokonać poprzez wystawienie noty korygującej do faktury.
Na nocie korygującej możemy poprawić:
- imiona i nazwiska;
- błędnie wpisany adres i dane kontaktowe;
- nazwę firmy;
- dodać informacje: nabywca/odbiorca, dotyczącą statusu płatności,
- umieścić dopisek dotyczący kategorii produktu zgodny z informacjami na karcie produktu.
Wystawiona nota zostanie wysłana na wskazany adres za pośrednictwem Poczty Polskiej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Sporządzony dokument wraz z podpisem Osoby Upoważnionej jest ważny z pierwotną fakturą do zamówienia.
Jedną z kopii należy podpisać i odesłać listownie na adres Nadawcy.
Na nocie korygującej nie zmienimy:
- numeru NIP;
- liczby dostarczonych produktów;
- kwoty zakupu;
- rabatów;
- formy płatności.
Rozmiar US na potwierdzeniu zamówienia
Rozmiar US na potwierdzeniu zamówienia
Wybierając produkt na stronie naszego e-sklepu dodawany jest do koszyka towar oznaczony jako rozmiar europejski (EU).
Na potwierdzeniu e-mailowym do złożonego zamówienia znajduje się rozmiar US - jest to rozmiar amerykański. Dla upewnienia się, jest możliwość sprawdzenia na stronie naszego sklepu internetowego czy wybrany został prawidłowy rozmiar.
Prezentujemy rozmiary europejskie (EU), jednak w zakładce obok pojawia się informacja o odpowiedniku w rozmiarze amerykańskim (US) oraz o długości wkładki (miara podana jest w centymetrach). Wymiarowanie podane jest według danych dostarczonych przez producenta.
Jak sprawdzić rozmiar amerykański US?
Należy przejść na stronę wybranego produktu, a następnie zmienić opcję wyświetlania rozmiarów z EU na US.
Pojawią się wówczas kafelki z oznaczeniami rozmiarów w wybranej opcji wyświetlania. Po najechaniu kursorem na odpowiedni rozmiar zostanie wyświetlona informacja na temat orientacyjnej długości wkładki.
Częściowe potwierdzenie złożenia zamówienia
Częściowe potwierdzenie złożenia zamówienia
Twoje zamówienie zostało podzielone
Jeśli zamówione zostało złożone na kilka produktów, a wiadomość e-mail jest z informacją o zakupie jednego, najprawdopodobniej zamówienie zostało podzielone.
Należy sprawdzić ponownie swoją skrzynkę e-mail. Powinna zostać wysłana informacje o kolejnych zamówionych produktach.
Produkty zostaną doręczone w ramach osobnych przesyłek. Może zdarzyć się również sytuacja, w której termin doręczenia zbiegnie się w czasie.
Produkty zostaną doręczone w ramach osobnych przesyłek.
Po zrealizowaniu każdej z części zamówienia wyślemy dedykowaną dla niej fakturę. Faktury zostaną wystawione automatycznie i przesłane w osobnych wiadomościach na adres mailowy podany w zamówieniu.
Paczki można rozróżnić po numerze zamówienia.
Standardowo numer zamówienia składa się z przedrostka, 8 cyfr i końcówki np. JD-00001111-01. W przypadku zamówienia podzielonego, numer dla poszczególnych części zamówienia będzie różnił się końcówką np. JD-00001111-01, JD-00001111-02.
Czy mogę złożyć zamówienie bez konta Klienta?
Czy mogę złożyć zamówienie bez konta Klienta?
Jeżeli nie zostało założone konta w sklepie JD Sports.pl, jest możliwość dokonać zakupu bez rejestracji. Wszystkie informacje dotyczące zamówienia, zostaną wysłane drogą mailową.
Korzyści z posiadania konta:
- Rejestrując się jako użytkownik naszego sklepu internetowego można na bieżąco monitorować status zamówienia.
- Możliwość korzystania z programu lojalnościowego i zbierania punktów JD Cash.
- Promocje i specjalne akcje tylko dla posiadaczy konta w aplikacji.
- Możliwość dodania produktów do schowka przez kliknięcie ikony serca widocznej obok przycisku “Dodaj do koszyka”.
Wybrane produkty będą widoczne w schowku na koncie klienta. Należy pamiętać, że dodanie produktów do schowka lub koszyka nie stanowi ich rezerwacji w magazynie, ani rezerwacji ceny.
Dla zamówień złożonych przez zalogowanego użytkownika istnieje możliwość dokonania darmowego zwrotu nieużywanego produktu do 30 dni licząc od daty otrzymania zamówienia.
Formy i koszty dostawy
Formy i koszty dostawy
Sposób dostawy i płatności | Wartość zamówienia | ||
Doręczenie pod wskazany adres | Do 300 zł | Powyżej 300 zł | |
Kurier | |||
Pobranie - płatność gotówką lub kartą przy odbiorze | 9,50 zł + koszt płatności 2,90 zł | 0 zł | |
Przelewy24, BLIK, PayPal | 9,50 zł | 0 zł | |
Klarna, PayPo | 9,50 zł | 0 zł | |
Doręczenie do wybranego punktu DPD, DHL POP, InPost lub Orlen Paczka | |||
DHL POP | Możliwe formy płatności: Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 9,50 zł | 0 zł |
DPD Pickup | Możliwe formy płatności: Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 9,50 zł | 0 zł |
Orlen Paczka | Możliwe formy płatności: Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 9,50 zł | 0 zł |
InPost | Możliwe formy płatności: Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 9,50 zł | 0 zł |
Pobranie - płatność kartą przy odbiorze | 9,50 zł + koszt płatności 2,90 zł | 0 zł | |
Salon Stacjonarny | |||
Możliwe formy płatności: płatność w Salonie, Przelewy24, BLIK, PayPal, Klarna, PayPo, PayPal, Apple Pay, Google Pay | 0 zł |
Standardowy czas doręczenia przesyłki wynosi 1-2 dni robocze.
Zmiana adresu lub terminu dostawy
Zmiana adresu lub terminu dostawy
Sprawdzimy status zamówienia. Jeśli etap realizacji pozwoli nam na wprowadzanie zmian, adres dostawy zostanie zmieniony.
Należy pamiętać, że zamówienia realizujemy chronologicznie według daty złożenia.
Metoda dostawy, płatności lub liczba produktów w zamówieniu nie wpływa w żaden sposób na termin realizacji zamówienia.
Dokładamy wszelkich starań, żeby jak najszybciej zrealizować zamówienie!
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, prosimy o kontakt z naszym Doradcą w celu sprawdzenia możliwości zmiany adresu lub terminu dostawy.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Jeśli zamówienie zostało wysłane, sprawdzenie możliwości zmiany adresu oraz terminu dostawy dostępne jest po wcześniejszym kontakcie z firmą kurierską.
W przypadku wyboru dostawy do sklepu stacjonarnego, miejsce odbioru ani czas wysyłki paczki, nie mogą zostać zmienione.
W celu zmiany adresu odbioru dla zamówienia wysłanego za pośrednictwem kuriera, po otrzymaniu numeru listu przewozowego (numeru przesyłki), należy skontaktować się z firmą DHL. Zmiana adresu lub terminu doręczenia będzie aktywna w momencie odebrania paczki przez kuriera z naszego magazynu.
Śledzenie przesyłki
Śledzenie przesyłki
Numer listu przewozowego wysyłamy w wiadomości mailowej po zrealizowaniu zamówienia i przygotowaniu przesyłki.
Wiadomość o pomyślnym zrealizowaniu zamówienia i oczekiwaniu przesyłki na odbiór przez firmę kurierską przesyłamy w e-mailu pod tytułem „Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki”.
WAŻNE! Numer listu przewozowego powinien być aktywny w ciągu 1 dnia roboczego od momentu przesłania powyższej wiadomości. Status paczki można śledzić na stronie firmy kurierskiej. Link znajduje się w e-mailu.
Dla części zamówień numery listów są generowane już w chwili złożenia zamówienia. Nie oznacza to jednak, że zamówienie zostało spakowane. Należy pamiętać, że o przygotowaniu paczki dla kuriera informujemy w wiadomościach mailowych.
W przypadku złożenia zamówienia z odbiorem w salonie stacjonarnym, numer listu przewozowego nie jest udostępniany, o możliwości odbioru zamówienia informujemy w wiadomości sms oraz mailowej, wiadomości te zawierają także kod odbioru, który umożliwia odbiór zamówienia.
Nieodebrana przesyłka
Nieodebrana przesyłka
W przypadku nieodebrania paczki, przesyłka wróci do magazynu, gdzie zostanie rozliczona.
Magazyn nie realizuje ponownych wysyłek nieodebranych zamówień.
Paczka zwrócona do magazynu zostanie zarejestrowana w systemie, co może potrwać do kilku dni roboczych. Po tym czasie, na adres e-mail wyślemy fakturę korygującą. Jeśli zamówienie zostało opłacone, pieniądze będą zwrócone tą samą metodą płatności, jaka została wybrana podczas składania zamówienia.
W przypadku dalszego zainteresowania produktem, zachęcamy do złożenia nowego zamówienia.
Dostawa do Salonu Stacjonarnego
Dostawa do Salonu Stacjonarnego
W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego salonu stacjonarnego, przesłana zostanie wiadomość SMS o możliwości odbioru zamówienia. Paczka oczekuje na odbiór przez 7 dni.
W przypadku nieodebrania paczki w przeciągu 7 dni, automatycznie przedłużamy termin odbioru zamówienia o kolejne 3 dni co łącznie umożliwia odbiór zamówienia do 10 dni.
Jeśli zamówienie nie może zostać odebrane w terminie 10 dni od daty jego dostarczenia, możemy przedłużyć termin odbioru.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Dostawa w kilku paczkach/podzielone zamówienie
Dostawa w kilku paczkach/podzielone zamówienie
W wiadomości mailowej po złożeniu zamówienia informujemy o jego podzieleniu.
Dzieje się tak, kiedy nie posiadamy wszystkich produktów w jednym magazynie.
Zależy nam, żeby całe zamówienie zostało dostarczone jak najszybciej, więc wysyłamy przesyłki bezpośrednio z kilku magazynów na wskazany w zamówieniu adres.
O wysłaniu kolejnych przesyłek na bieżąco informujemy drogą mailową.
Po zrealizowaniu każdej z części zamówienia przesyłamy dedykowaną dla niej fakturę.
Faktury zostaną wystawione automatycznie i przesłane na adres mailowy podany w zamówieniu w osobnych wiadomościach. Paczki można rozróżnić po numerze zamówienia.
Standardowo numer zamówienia składa się z przedrostka, 8 cyfr i końcówki np. JD-00001111-01.
W przypadku zamówienia podzielonego, numer dla poszczególnych części zamówienia będzie różnił się końcówką np. JD-00001111-01, JD-00001111-02.
Nieaktywny list przewozowy
Nieaktywny list przewozowy
Numer listu przewozowego wysyłamy w wiadomości mailowej po zrealizowaniu zamówienia i przygotowaniu przesyłki.
Wiadomość o pomyślnym zrealizowaniu zamówienia i oczekiwaniu przesyłki na odbiór przez firmę kurierską wysyłamy w e-mailu pod tytułem „Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki”. Numer listu przewozowego powinien być aktywny w ciągu 1 dnia roboczego od momentu przesłania powyższej wiadomości. Status paczki możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej. Link znajduje się w e-mailu.
Dla części zamówień numery listów są generowane już w chwili złożenia zamówienia. Nie oznacza to jednak, że zamówienie zostało spakowane. Należy pamiętać, że o przygotowaniu paczki dla kuriera informujemy w wiadomościach mailowych.
Jeśli przesłana została wiadomość o zamówieniu gotowym do wysyłki, ale od kilku dni roboczych status paczki nie uległ zmianie, należy skontaktować się z naszymi Doradcami. Przekażemy sprawę do magazynu i firmy kurierskiej, by jak najszybciej wyjaśnić sytuację.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Awizacja przesyłki
Awizacja przesyłki
Jeżeli Kurier nie zastał nikogo w domu powinien ponowić próbę dostarczenia paczki w kolejnym dniu roboczym.
Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana i zostanie zwrócona do naszego magazynu, bez względu na wybraną formę płatności, nie mamy możliwości jej ponownego nadania.
Jeśli zamówienie zostało opłacone i przesyłka nie została odebrana, zwrot środków zostanie zlecony tą samą metodą płatności.
Rezygnacja z przesyłki
Rezygnacja z przesyłki
Można zrezygnować z zamówienia po jego wysłaniu, nie odbierając przesyłki od kuriera. Wystarczy poinformować o tym firmę kurierską. Przesyłki, które oczekują w punktach odbioru, po upływie określonego terminu odbioru, zostaną zwrócone do naszego magazynu.
Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana i zostanie zwrócona do naszego magazynu, bez względu na wybraną formę płatności, nie mamy możliwości jej ponownego nadania.
Jeśli zamówienie zostało opłacone i przesyłka nie została odebrana, zwrot środków zostanie zlecony tą samą metodą płatności.
Uszkodzona paczka w dostawie
Uszkodzona paczka w dostawie
Jeżeli na kartonie widoczne są niepokojące otarcia, ślady otwarcia lub zniszczenia – prosimy o natychmiastową reakcję.
Przesyłka powinna zostać zareklamowana bezpośrednio w automacie DHL/DPD/Orlen. Należy postępować zgodnie z instrukcją wyświetloną na ekranie urządzenia lub w aplikacji.
Jeśli nie ma możliwości złożenia interwencji w automacie, prosimy o kontakt z firmą kurierską w celu sporządzenia protokołu szkody. Do procesu reklamacyjnego niezbędne będą zdjęcia przesyłki w stanie, w jakim została otrzymana. Ważne, aby zachować przesyłkę w całości, również foliopak, do momentu zakończenia zgłoszenia.
Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami celem zgłoszenia nieprawidłowości w otrzymanej przesyłce.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Brak produktu w paczce
Brak produktu w paczce
Jeśli przesyłka nie posiada śladów wskazujących na jej uszkodzenie lub otwarcie, a pomimo tego wystąpił brak części zamówienia, prosimy o wykonanie dokładnego zdjęcia opakowania oraz zawartości.
Należy zwrócić uwagę na użycie innych taśm, np. z logo firmy kurierskiej.
Ważne, aby zachować przesyłkę w całości, również foliopak, do momentu zakończenia zgłoszenia.
Jeżeli podczas odbioru przesyłki w punkcie lub od kuriera zauważone zostaną jakieś nieprawidłowości, w obecności pracownika firmy kurierskiej należy spisać protokół szkody.
Jeżeli protokół nie został spisany od razu, należy to zrobić niezwłocznie, tego samego dnia.
Do procesu reklamacyjnego niezbędne będą zdjęcia przesyłki w stanie, w jakim została doręczona. Ważne, aby zachować przesyłkę w całości, również foliopak, do momentu zakończenia zgłoszenia.
Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami celem zgłoszenia nieprawidłowości w otrzymanej przesyłce.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Nieprawidłowy status dostawy
Nieprawidłowy status dostawy
Prosimy o kontakt z firmą kurierską, która została wybrana do dostarczenia przesyłki.
Należy wyjaśnić status paczki z kurierem lub zgłosić interwencję bezpośrednio na stronie firmy kurierskiej.
Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami celem wyjaśnienia statusu dostawy. Jeśli będzie to możliwe, podejmiemy próbę rozwiązania zaistniałej sytuacji z firmą kurierską.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Protokoły szkody
Protokoły szkody
Protokół szkody powinien zostać spisany od razu po otrzymaniu paczki i stwierdzeniu nieprawidłowości (uszkodzenia przesyłki, uszkodzenia lub braku produktu).
Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami celem zgłoszenia nieprawidłowości w otrzymanej przesyłce. Można to zrobić za pomocą jednego z kanałów kontaktu.
Obsługa sklepu JDsports.pl jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00 (tel.: 12 681 84 33, e-mail: info@jdsports.pl).
Można bezpośrednio skontaktować się z nami również za pomocą kanału Facebook lub porozmawiać z wirtualnym asystentem 24/7.
Wysyłka za granicę
Wysyłka za granicę
Dostarczamy nasze produkty tylko na terenie Polski.
W polu dostawy prosimy o wskazanie adresu na terenie Polski.
Zamówienia z adresem wskazanym poza granicami Polski nie zostaną dostarczone.