Czy mogę zmienić adres wysyłki?

Czy mogę zmienić adres wysyłki?

Ze względów bezpieczeństwa zmiana adresu dostawy po potwierdzeniu zamówienia nie jest możliwa. Zalecamy upewnienie się, że wszystkie dane adresowe są poprawne przed zatwierdzeniem zamówienia.

Jeśli zmienisz zdanie, możesz dokonać bezpłatnego zwrotu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub odesłać nam produkt.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź sekcję zwrotów i reklamacji.

Mam problem z zalogowaniem się

Mam problem z zalogowaniem się

Jeśli masz problemy z zalogowaniem się, upewnij się, że CAPS LOCK jest wyłączony. Sprawdź czy wpisujesz swój e-mail i hasło dokładnie tak, jak podczas rejestracji. Niektóre urządzenia mogą automatycznie zamieniać pierwszą literę adresu e-mail na wielką, dlatego przed zalogowaniem upewnij się, że zmieniłeś literę na małą.


Jeśli hasło nie zostanie zaakceptowane, może być konieczne zresetowanie go. Aby to zrobić, kliknij “Nie pamiętam hasła” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby umożliwić nam przesłanie Ci nowego hasła.


Jeśli nadal występują problemy z zalogowaniem się, być może nie założyłeś konta podczas składania pierwszego zamówienia. Możesz sprawdzić, czy posiadasz konto, korzystając z opcji “Zarejestruj się” na naszej stronie internetowej. Jeśli nie posiadasz konta, możesz je utworzyć.


W przypadku dalszych problemów z logowaniem skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które chętnie pomoże Ci w ich rozwiązaniu. 

Mam problem z dodaniem produktu do koszyka/płatnością

Mam problem z dodaniem produktu do koszyka/płatnością

Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i usunąć wszystkie pliki cookie na urządzeniu.


Jeśli problemy nadal występują, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które z przyjemnością Ci pomoże.

Zrezygnuj z otrzymywania e-maili

Zrezygnuj z otrzymywania e-maili

Możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w link “zrezygnuj”, znajdujący się na dole każdej z naszych wiadomości. 


Mogą minąć 72 godziny zanim usługa zostanie dezaktywowana.


Jeśli nie masz dostępu do żadnej z naszych wiadomości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, które z chęcią pomoże Ci w wypisaniu się z listy mailingowej.